Van Los Angeles, CA naar Grand Bru, B

8 augustus 2018 - Grand Bru, België

Wednesday, 8th August 2018 from Los Angeles, California to Schiphol, NL to Grand Bru, Belgium

Goede vlucht gehad, af en toe een beetje turbulentie. Lastig om te slapen als je om 13.40u gaat vliegen. Alexandra was zo bijdehand geweest om zo lang mogelijk wakker te blijven, dus wonder boven wonder.. ze heeft het grootste gedeelte geslapen.

Op Schiphol naar de P6, auto stond vooraan en huppetee het Nederlandse verkeer weer in. En ja hoor al op Schiphol probeerde de eerste al ons opzij te drukken zonder knipperlicht aan te zetten. Goh wat hebben we de snijdende, duwende, zigzaggende, scheurende idioten op de Nederlandse wegen niet gemist!

Afstanden zijn wel korter dat is dan wel fijn. Binnen 3 kwartier waren we thuis, gitaar en versterker oppikken. Daarna naar de Ardennen gelijk doorgereden. Ik kakte even in in de auto 😁

We zijn even een bak koffie gaan drinken om bij te blijven en ‘s avonds zijn we met 19 man gaan wokken in Marche-en-Famenne. Nieuw restaurant daar, ziet er netjes uit en met zo’n grote groep is het wel leuk en lekker.

Vanavond duiken we toch op tijd ons mandje in 😉