Van Pasadena, L.A. naar Amsterdam, dinsdag 7 augustus 2018

7 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Tuesday, 7th August, 2018 from Pasadena, L.A. to Amsterdam

Gisteravond alles ingepakt voorzover mogelijk. We waren zo vroeg bij het ontbijt dat ze geeneens alles klaar hadden, of misschien waren ze gewoon sloom van de warmte 🤣.

Afijn uitchecken was snel en we reden weg   rond 9.15u.. De interstate op en oeps verkeerde afslag, reden we over Orange Grove, Pasadena dat was mooi en daarna weer de 110 south... downtown... fk... vette  file. We knepen hem wel maar goed dan gaan we maar rennen op de airport dachten we. Dan was het weer rijden dan weer langzaam 😳

Onze tomtom pakte het huisnummer niet van de rental, zaten we verkeerd op de Aviation Blvd 😁 een stuk waar de vliegtuigen aan te raken zijn haha.

Onze vlucht is vandaag om 13.40u. met de KL0602.

Afijn google maps op de telefoon aangezet, nog 12 minuten terugrijden. Ah daar zijn de rentals! Inleveren ging rappie, shuttle snel in, en dan naar de airport, duurt ook nog ff, ach we redden het wel...

Ongeveer 20 minuten voor boarden zaten we bij de gate 😁 valt mee he 😉 everything under control 🤞🏻

Wat een waanzinnige vakantie hebben we! We wilden in ieder geval graag Mount Rushmore en Yellowstone zien, maar we hebben zoveel nog meer moois gezien en gedaan en leuke mensen ontmoet, echt gaaf!

We gaan zo vliegen en komen een dag later aan op Schiphol. Gaan we nog even verder van de vakantie genieten 😁 CU later 😘

1. Pa:
    7 augustus 2018
    Prachtig avontuur weer met mooie belevenissen. Tot de laatste seconde spannend. Goede en veilige vlucht gewenst en nogmaals dank voor alles wat jullie gedeeld hebben.