Pasadena, maandag 6 augustus 2018

6 augustus 2018 - Pasadena, California, Verenigde Staten

Monday, 6th August, 2018 Los Angeles

Heerlijk geslapen na die lange dag gisteren in Universal 😁

Om 10.30u. hadden we met Petra en de kleine afgesproken. Dat was leuk om elkaar na zo’n tijd weer te zien en dan helemaal hier! We zijn naar Old Pasadena gegaan. We slapen nu voor de 4de keer in Pasadena maar we waren nog nooit naar het oude gedeelte geweest. De Colorado Boulevard, waar ons hotel aan zit is de historical route 66, het laatste stuk richting Santa Monica.

Colorado Boulevard is trouwens ook te zien in de Disney film Bee 🐝 Movie. Hierin is de Rose 🌹 Parade te zien op 1 januari. Lijkt me ook gaaf om eens te zien. Kijk maar op youtube voor een idee ;)

Wij zijn naar de City Hall gegaan. Petra was daar ook nog niet geweest, mooi 😁 Mooi gebouw hoor. Stukje gelopen in de hitte en wat gedronken in de Great Marple.

‘S middags zijn we nog wat gaan winkelen, gegeten en daarna nog eens naar oom Evert en tante Cherry, waar we weer werden volgestouwd met resoles en aardappelkroketjes enz.enz. 🤣

Tsja en toen was het tijd om terug te gaan naar het hotel, inpakken, nog even wat typen. Pitten en morgen vroeg op, we vliegen om 13.40u.. en komen woensdagochtend om 9.00u weer aan in ons koude kikkerlandje 🤣 Ik typ natuurlijk nog door daarna want de vakantie is nog niet voorbij 😁 truste allemaal 😘

1. Pa:
    7 augustus 2018
    Alweer de laatste dag van weer een geweldige reis. Bedankt voor het delen van al jullie belevenissen. Het was een waar genoegen.
    Ps. terug naar het koude kikkerlandje kan kloppen, na twee hittegolven morgen weer Nederlands weer met een koel werkende.
  2. Rose:
    7 augustus 2018
    Graag gedaan. Het was een te gekke vakantie! Als we nadenken wat we allemaal gezien en gedaan hebben, echt gek!
    En fijn dat de temperatuur naar beneden gaat 👍🏻