Universal Studios, zondag 5 augustus 2018

5 augustus 2018 - Universal City, Verenigde Staten

Sunday, 5th August, 2018 Universal City, L.A., CA

De airco werkte goed vannacht 😳 denk dat ik vanavond een dikke deken erop leg 🤣 maarre afijn na ond ontbijtje zijn we richting Universal Studios vertrokken.

Als je daar heen gaat bestel de kaartjes vantevoren, kan je zo doorlopen en vanaf je telefoon laten zien. En als je dan toch hierheen gaat doe dan preferred parking sta je gelijk vooraan 👍🏻 is echt heerlijk na zo’n dag!

De parken in the States zijn altijd gaaf, omdat je entertained wordt, er hangen nevelmachines, en de attracties zijn helemaal in thema inclusief plafond. Dat zie je niet overal.

We zijn eerst naar de lower lot gegaan. Daar stond een megatron 😁 we zijn gelijk in de Transformers gegaan, dat was gaaf! Zoiets als Ratatouille in Parijs maar dan veel gaver, in sommige stukken rijdt je een grote stad in. Je zit helemaal in de film.

Daarna Jurassic Park, daar kwamen we tot onze botjes zeiknat uit 🤣 er aaide een figuur van de Mummy op stelten over mijn hoofd 🤨 Optimus Prime gezien 😀 en een dino.

Met de lange roltrappen weer naar de upper lot. Daar hebben we eerst de studio tour gedaan. Er zijn toch dingen anders, ze voegen wat “acteurs” toe. Gewoon leuk om te zien.

Tsja Erik wilde sowieso in the Walking Dead. Daar moet je doorheen lopen. Er zitten een flink aantal schrikeffecten in. Achter ons liep een chinees gezin die vlogen de lucht in 😂

Overal staan filmfiguren waar je mee op de foto kan, Kungfu Panda, Minions, Scooby Doo, de ezel en kat van Shrek etc..

Afijn we hebben veel gezien en gedaan. En eerlijk gezegd waren we al halfzacht, maar we zijn toch nog het stuk buiten het park ingelopen met winkels en restaurants. Zijn we toch gaan eten in het Hardrock cafe met de Eddy VanHalen gitaar 😁

Teruggereden tussen alle lichtjes van de stad. Bakkie gehaald en uitgevloerd onze verhaaltjes delen 😁 truste !

1. Pa:
    6 augustus 2018
    Iedere dag nieuwe of hernieuwde ervaringen. Mooie verhalen.