Los Angeles, vrijdag 29 juli 2016

29 juli 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Na een goede nachtrust en een goed ontbijt, rustig naar de gate gewandeld. Hotel zat op het vliegveld dus dat was perfect. De vlucht is goed gegaan, m.u.v. van het kleine knulletje voor ons met zijn cactuspoppetje het vliegtuig probeerde te verbouwen. Alexandra zei al dat ze hem op zwartemarktplaats.nl moest zetten. Onze koffers stonden al op LAX, dus die konden we zo ophalen. En dan eindelijk de zuurstof in :) de  wereld buiten hotels, vliegtuigen, vliegvelden haha net Star Trek. Afijn met de shuttle naar de car rentals. We hadden een Midsize SUV gereserveerd, nou die hebben we. We mochten er een uit het rijtje pakken, het is witte Jeep, geinige bak ;) foto volgt nog. Afijn dan eerst naar het motel. Simpel maar goed motel min of meer om de hoek van Santa Monica en Hollywood Boulevard. Vandaag nog even rustig aan, wat eten en drinken gehaald bij de Wholefoods. Goede tip van Marianne lekker gegeten. Morgen vroeg ontbijten en dan Universal !!!!