Grand Bru, donderdag 18 augustus 2016

18 augustus 2016 - Grand Bru, België

4 uur wakker, ik probeer te slapen. Weet je wat, ik ga langs alle dagen van de vakantie wat we allemaal gezien en gedaan hebben. Dat helpt niet, dan blijf ik alleen maar smilen.

Ook Erik en Alexandra zijn even wakker. Oke ogen dicht. Gaat om 5.30u de haan hier kraaien. Hij klinkt alsof hij gisteravond hier in de kroeg heeft gehangen. Een uil klinkt in het bos.

Om 6u horen we de eerste koe loeien. Normaal liggen we knock-out.
Een vogel land op het dak, trippelt heen en weer en vliegt weer weg. Nog een paar koeien loeien. Doe maar een Gerard-Joling-ooglapje voor en ga maar even verder tukken.

.... om 11.20u kraait de haan, we gaan nu maar eens uit bed
Heeeel relax dagje.

In Barvaux wat boodschappen ingeslagen en daarna bij de overburen met bijna alle mensen van ons veld een hapje en sapje

En zo is het 21.00u en maakt iedereen wat te eten en zitten we weer bij elkaar en nemen we wat van onze eigen brouwsels. En nu kijken of we hierop lekker kunnen slapen !

1. Pa:
    19 augustus 2016
    Wat een overgang van Amerika naar België. Wel dichter bij huis en dezelfde taal.
    Jullie hebben een geweldige trip achter de rug en wij hebben genoten van alle mooie belevenissen.
    Hartelijk dank hiervoor.
  2. Rose:
    24 augustus 2016
    Graag gedaan :)
    Het is zeker een overgang. Ook mooi, maar ja....
    enne niet dezelfde taal, het is Franstalig.