Grand Bru, vrijdag 19 en zaterdag 20 augustus 2016

20 augustus 2016 - Grand Bru, België

Vrijdag, 19 augustus 2016
Ach en toen lagen we om, denk ik, 2 a 3u op bed, weer wakker. Ik zeg Margreet vertelde dat ze een heel vroeg een hertje en daarachter een volgevreten vos had zien lopen, ik ga ook maar even kijken
Zegt Goofje.... ik denk dat ik de auto maar ga wassen
nou ja uiteindelijk gingen de eigen brouwseltjes werken en sliepen we door tot 10.15u, dat is het dus het anti-jetlag-spul, nog even een vakantietip
Bar weinig gedaan, bbqtje aan en 's avonds buiten gezeten.

Zaterdag, 20 augustus 2016
Dan denk je lekker te slapen, zijn er om een uur of 4 vermoedelijk zwijntjes achter de caravan.
We hadden afgesproken om om 10u van de camping weg te rijden en dan vanaf Durbuy weer terug te lopen. Nou dat redden we dankzij de zwijntjes niet
We zijn vanaf Bomal bij Camping International aangesloten. Een wandeling van 11 km door een prachtig gebied, holletje op, bergje af, tussen de koeien en hertjes, maïsvelden. Via Juzaine, Ozo naar Villers en dan langs de Aisne weer terug.

's avonds met 25 man genoten van de Paella van Engelien met Sangria erbij
tsja en dan kakken we toch in en dan is het nog 1 avondje hier en dan is het morgen de laatste vakantiedag van deze zomer.