Las Vegas, maandag 8 augustus 2016

8 augustus 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Lekker lui gedaan na zo'n dag/avond als gisteren.
We wilden het andere eind van de Las Vegas Boulevard bekijken. Langs collectie's wedding chapels, zelfs drive-inn chapels , parkeren we bij Fremont Street in de buurt.
Het oude gedeelte, waarvan de bekende plaatjes van Vegas wel bekend zijn met de cowboy en de Golden Nugget.

We waren hier nog nooit geweest en wellicht kwam het omdat we overdag er waren, maar onze voorkeur gaat toch uit naar het nieuwere gedeelte met alle idiote hotels.
Maar goed wat een figuren lopen hier rond om geld te verdienen. Ik zal niet schrijven wat sommige mensen op een kartonnetje zetten, want als het niet waar is wat erop staat dan is het nog triester.

Nadat we het wel gezien hadden liepen we terug naar de auto en man o man o man waarom moeten we dit zien. Alexandra zei al dat ze nog moest eten. Een mannetje met alleen een gekleurd boratstringetje en gympen aan. Whyyyy !!!!

Toevallig zagen we een stukje van de volleybalwedstrijd NL-USA, spannend moment. Wij waren de enige die klapten voor de 24-21 voor NL. Jammer om later te horen dat ze verloren hebben. Wat gelunched en daarna even relax in het hotel.

Het leukste aan Vegas zijn toch de avonden, lekker temperatuurtje en een prachtig gezicht al die lichtjes.

Eindelijk op de juiste tijd konden we de vulkaanuitbarsting voor Le Mirage gaan bekijken. Denk dat we zo 7 minuten voor de start daar aankwamen. Komt er ineens een horde Chinezen met een akela voorop met een Amerikaans vlaggetje en dan niet 1 groep, nee hele stadsdelen uit China ! Volop bemand met camera's video's telefoons tablets selfiesticks schoven ze zich vooraan, wat een gekkenhuis !
Maar goed we hebben het kunnen zien, ja we hebben ook foto's en ja ik heb wat gefilmd incluis de zoemende horde Chinezen haha.

Aangezien onze stappenteller deze dagen in Vegas overuren gedraaid heeft (tenminste als hij aan stond dan) zijn we overgestoken naar The Venetian, alwaar we bij de Lobster nog wat hebben gegeten. Mwaah geen aanrader deze.
Leuk was wel dat we aan de praat raakten met een vrouw uit New England. Overigens praten de mensen sowieso al meer tegen ons dan in Nederland. En niet alleen Hi where you're from :) Hebben we ook al een paar keer weer gehad, zeg je Holland of The Netherlands en dan zeggen ze "awesome Ireland" of "oh great England" of o ja was ook een leuke "Amsterdam or The Netherlands".

Oke vanavond een gokje gewaagd, gewoon max bedrag en ik had 3 cijfers in gedachte. Helaas helaas ik mag ze gewoon weer komen vervelen op kantoor
Morgen vroeg op dan gaan we weer doorreizen !
Truste Holland namens den Goofjes

1. Daniëlle:
    10 augustus 2016
    Je bent van harte welkom op kantoor hoor! ;-)