Las Vegas, zondag 7 augustus 2016

7 augustus 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Aangezien we geen zin hadden om heel het hotel door te lopen om een ontbijtje te scoren, hadden we bij de Walgreens aan de overkant gewoon brood en jam en nutella gehaald. Eerst heerlijk uitgeslapen en daarna gegeten en gedoucht.

Ons plan was om naar de Strak Trek Convention in het Rio Hotel te gaan, maar qua tijd hebben we het plan maar omgegooid.
Eerst de kaartjes voor vanavond opgehaald.

Verder over de Strip gelopen, van hotel naar hotel, door o.a. de Mirage, Caesars, Venetian, Paris, Harrahs, The Linq.

Gekke mensen op de straat, die je van alles aanbieden of met je op de foto willen.
Triest om ook bedelende mensen te zien zitten of liggen, alhoewel een oud mannetje heel creatief was met zijn tekst "please donate, too old for prostitute".

Terug naar de kamer om even de benen te rusten leggen, opfrissen en omkleden. Eerst even eten en dan hatsieflatsie naar het Colosseum in Caesars Palace voor een concert van Rod Stewart :) jawel als je er toch bent dan een beetje opvoeding toch, deze beste man is al 71 jaar, heeft kinderen in de leeftijd van 4 tot 40, je weet niet hoe lang hij dit volhoudt.

We hebben met behulp van een snelle bediende snel kunnen eten in Planet Hollywood in Caesars Palace. Bij de ingang wordt al gevraagd of we vouchers hebben, is normaal hier hè. Ik zei dat ik ze "vergeten" was, waarop zij zei dat ik ze kon downloaden. Mooi land hè, 10 dollares eraf. Na het eten met gezwinde spoed :) naar het Colosseum gelopen.

Wij houden van hard rock/metal zoals jullie weten, maar als je dan toch in Vegas bent en er staat een muzikale legende in een prachtige zaal dan is het toch gaaf om te zien.
Wat een waanzinnige show! Hele goede band en zangeressen. Solo's van de bas, Contrabas, Saxofoon zijn lekker, de intro van de harp was mooi,  de drumsolo ach we zijn Godsmack en Halestorm gewend ;)

De Schotse invloeden in de muziek is geweldig, verzacht een beetje dat we de tattoo in Edinburgh hebben verruild voor deze rondreis.
Op de achtergrond laten ze beelden zien van de tattoo, hoe mooi kan het zijn.
Hij springt, gaat op de grond liggen, danst, trapt voetballen hoog de zaal in en heeft humor. Het mooiste aan deze man is dat zijn ogen stralen, nog steeds een mooi mannetje.
Na zijn advies "Stay young mentally and fysically !" spelen ze "young forever".

Onvoorstelbaar hoeveel nummers dat je toch kent van hem. Alleen sailing hebben ze niet gedaan, wel you're in my heart, Maggie may, do you think I 'm sexy, een nummer van Muddy Waters.

Ja wij houden van hardere muziek maar dit was een superavond in Vegas !!
Na de tattoo in Edinburgh lopen we altijd de Royal Mile af en nemen nog een Caramel Macchiatto bij de Starbucks. Laat er nou een Starbucks nog voor Treasure Island zitten. Dus tsja wij halen nog wat te drinken en wat hangt daar..... een foto van de Starbucks Edinburgh. Wat een avond !!

P.s. bij voorbaat excuses voor het aantal foto's en filmpjes

1. Daniëlle:
    10 augustus 2016
    Rod Stewart.... Ook al 10 jaar bezig met zijn afscheidstoernee? Maar wel leuk om te zien!