Los Angeles, dinsdag 16 augustus 2016

16 augustus 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Inderdaad een geinig hotel, niks te klagen voor deze laatste nacht van onze USA vakantie.
Even de KLM app gecheckt, de verwachte aankomsttijd in Amsterdam is vertraagd naar wo 17 augustus 14.35lt.. Oke.

Terwijl Erik en Alexandra nog liggen te snurken komt sms nummer 1 van de KLM binnen. "Helaas moeten wij u informeren dat het Inflight Entertainment Systeem van uw vlucht mogelijk niet werkt. Onze excuses voor dit ongemak. KLM." Indien het niet werkt krijgen we een voucher aangeboden. Afijn we zien het wel.

25 minuten later komt de volgende sms binnen : " De vertrektijd van uw vlucht KL0604 op 16/08 is gewijzigd. De nieuwe vertrektijd is 19:20 uur 16/08" . Dat betekent dat we langer in LA mogen blijven
Kunnen we nog even relax doen, rustig ontbijten en we kunnen hier om 12u uitchecken, mooiiii.

Toch slechts 1 minpuntje aan deze vakantie..... thuis hebben we 3 toiletten
Helaas was het restaurant vandaag gesloten in het hotel, jammer dan maar stukje lopen. Op de hoek lekker ontbijtje gehad bij Café Verde.

Daarna uitgecheckt. Pasadena is ook zo leuk
Nog even gedag zeggen bij Oom Evert en tante Cherry en de aardige vrienden uit Texas. So, next trip is including Texas

Nog een paar laatste foto's en filmpjes maken op de freeway naar LAX. Wat een stad.

Eerst denk je 3 weken is lang, maar we zijn nu aan alles gewend, vriendelijke mensen, de gastvrijheid, autorijden, alledrie Engels uh correctie Amerikaans kleppen, de temperatuur, eten, de steden en de mooie natuur. Dat gaan we wel missen hoor.
Dus geen bye bye het is weer SEE YOU LATER!!!

Vanmorgen toch even KLM gebeld voor het inchecken. Advies was toch om op tijd aanwezig te zijn, dus auto inleveren en airport hangen.

En daar zijn al de eerste Hollanders, die zeggen niet veel maar staren alleen of ze zeggen wat en vergeten dat wij ze kunnen verstaan
Om 18.20lt gaan we boarden, en 19.20lt vliegen met de KL 604. Eten en slapen en dan zijn we morgenmiddag in Amsterdam.
We nemen de ☀️ mee !
CU2morrow