Los Angeles, maandag 15 augustus 2016

15 augustus 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Heerlijk uitgeslapen, beetje lang, op het randje voor het uitchecken.
Snel aan de overkant yoghurtjes gehaald en eens een gokje gewaagd voor 2 dollar voor de Power Ball, jackpot is 98 miljoen en de trekking is woensdag. Nou dan vliegen we gelijk weer terug !!!

Zo bye bye leuk hotel, langs de Staples voor Alexandra haar potloden en een oppepbakkie gehaald bij de Starbucks. Voor het eerst door de drive thru, had Erik een van-Gaal-momentje maarrrr de jongen begreep het en daar gaat het om

Dan eerst naar ons laatste hotel van deze reis de Dusit2D in Pasadena. Hatsieflatsie dit is een leuke! Voor die 212 dollar valet parking, koffertje wordt gedragen en dan zijn we nog geeneens op de kamer geweest. Betaal je in Europa toch wat meer voor.

Oke heel de rotzooi achtergelaten en naar Hollywood Boulevard. Tipje voor parkeren, rechts na het Chinese Theater, 2de parkeergarage.
Daar hebben we aardig wat sterren gefotografeerd, op de grond welteverstaan. De belangrijkste Slash!

Via Sunset Blvd, Kat von D's High Voltage Tattoo shop,  Beverly Hills en omstreken en uiteindelijk over Santa Monica Boulevard naar Venice Beach. Naar het strand waar o.a. Jim Morrison muziek heeft gemaakt.

Wat een gek strand/ boulevard is dit, tennisveld, van die gersertjes op een fitnessveldje, open tattooshops heerlijk hygiënisch, mensen die allerlei frummels verkopen, mensen die muziek maken of voorstellingen doen.

Aangezien ik een verrassing had voor Erik en Alexandra zijn we rond 17.30u naar Burbank gereden. We hebben de avoid-freeways-route genomen, dan zie je nog eens wat, CBS, Warner Bros, Sony en weer Beverly Hills, Hollywood.
Burbank is ook een mooi gedeelte van de stad. Het zou eerst bij de Rose Bowl Stadium zijn, maar ik had een mailtje gekregen dat we naar de John Muir School moesten zijn. Rond half 8 waren we daar. Tadaaaaaaa we stappen de school binnen en er stonden 5 bandleden van de Pasadena Scotts voor ons te spelen! Geen Edinburgh tattoo dit jaar dan een klein beetje hier kunnen regelen. Wow kippenvel. Zo leuk dat dit mocht, leuk om deze mensen te ontmoeten.

We hebben een snelle hap gedaan en bak koffie gehaald en zijn om 21.30u bij ons hotel aangekomen. Eindelijk relaxen na zo'n dag. Super hotel als afsluiting van onze supervakantie!
CU 2morrow