Van Jackson, WY naar Draper, Salt Lake City, UT zondag 29 juli 2018

29 juli 2018 - Salt Lake City, Utah, Verenigde Staten

Sunday, 29th July, 2018 from Jackson, WY to Salt Lake City, UT

Wat aardig, we mochten pas om 11u. uitchecken. Toch fijn na zo’n lange dag om even wat langer te blijven liggen.

We zaten hier in het Four Winds motel. Simpel maar goed, vlak achter Broadway St/ centrum.

Vanuit Jackson gingen we richting het zuiden. Het eerste stuk nog omringd door bergen en brede wildwater rivieren. We reden door Targhee National Forest. Daarna reden we door Alpine. Zo gek dat er ineens weer dorpjes zijn in the middle van nada. En dan een gebied als een vergroot Oostenrijk.

Na dit gebied reden we Bridger-Teton National Forest in, waarbij er een waarschuwing stond Open Farm Area en jawel een kudde koeien kwam ons aan de zijkant tegemoet rennen 😁 en daarna doken we 7% naar beneden.

En dan uit het gebergte, welcome to Idaho en 5 minuten later linksaf reden we Wyoming weer in. Daarna Utah en mijlen verder weer Wyoming. Dan ineens een grote stad in Nevada en reden we weer op de Interstate 80 met veel wind. En hoppa Utah weer in 🤪 Zijn we nu al in 8 staten geweest 😳

Ik had in eerste instantie in Logan, UT geboekt, maar van de week zat me dat op de een of andere manier niet lekker en heb ik die gecancelled en de Springhill Suites/Marriott in Salt Lake City geboekt. Goede keuze!

Het is zondag ook hier 😁 dus we hebben een yinyangdag 😁 was een mooie rit, genoeg gezien die sluiten we af met een caeser salad en een paar baantjes trekken in het zwembad en lekker lui filmpje kijken 👍🏻

1. Pa:
    30 juli 2018
    Weer gezellig toch en weer mooie dingen gezien.