Van Salt Lake City, UT naar Cedar City, UT maandag 30 juli 2018

30 juli 2018 - Cedar City, Utah, Verenigde Staten

Monday, 30th July 2018 from Salt Lake City, UT to Cedar City, UT

Dat was een goede beslissing om naar dit hotel om te boeken, helemaal top.

Rijden we helemaal vanuit Chicago naar Mt. Rushmore en wat zien we in Salt Lake City... een miniversie 🤣

Vanuit Salt Lake City is het een rechte weg van 344 km naar Cedar City 😳 het lijkt ver voor Nederlandse begrippen, dat is het ook, alleen hier rijdt het sneller aan vanwege de maximum snelheid, iedereen blijft op zijn baan en er zijn geen zigzaggende duwende fk mgn op de weg 🤪

We hadden voor Cedar City gekozen vanwege het opdelen van het te rijden kilometers. Zo hebben we dat in feite voor de hele vakantie gedaan. We zijn met z’n drieen dus ieder heeft een zegje gehad. Korte aanvliegroute, in ieder geval Mt. Rushmore en Yellowstone bezoeken, naar Morro Bay en sowieso naar LA!

Maar goed om terug te komen op Cedar City, hier is niet veel. Deze stad is ergens in 1870 gesticht. Er zijn wel de gebruikelijke grote winkel- en restaurantketens. Dus we hebben eens Applebee’s geprobeerd, was wel lekker en daarna weer een bakkie tsja hoe kan het ook anders bij den Starbucks 😁

Overigens had ik gisteren het hotel nog omgeboekt naar La Quinta, is beter dan wat ik had staan.

Vanuit hier kan je wel naar Bryce Canyon en dan door naar de Grand Canyon. Alleen Bryce hebben we al gezien en de Grand Canyon al 3 keer. Echt heel mooi maar deze keer slaan we over en rijden we morgen vroeg naar onze favoriete stad Vegassss 😁

Vanavond nog even wat beweging in het zwembad en dan duiken we ons mandje weer in ! CU2morrow 🇺🇸

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Pa:
    31 juli 2018
    I.p.v. eerst de ochtendkrant nu iedere dag beginnen met jullie verslag.. Leuk om de dag te beginnen met jullie dag van gisteren. Blijf genieten.