Las Vegas, woensdag 1 augustus 2018

1 augustus 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Wednesday, 1st August, 2018 Las Vegas

Heerlijk uitgeslapen in onze kleine woning, nou ja klein klein vannacht moest ik op tijd wakker worden om op tijd bij het toilet aan te komen 🤣

Nadat we het ontbijt op de kamer hadden genuttigd hadden we ons in de hitte gewaagd. Naar de overkant, naar Marvel Avengers Station in Treasure Island. Oke het is aardig aan de prijs, alhoewel ik had weer zo’n suffe kanarie die ons mazzelde 😁, maar afijn het was zeker de moeite waard als je van Marvel films houdt. Originele stukken uit de films staan er, we hebben gevochten tegen ultrons. Er zijn wat interactieve dingen. Echt leuk.

Vanaf Marvel weer de hitte in, lunch bij onze favo ukenthemwel.nl 😁 en daarna de strip afgelopen. Hotels in Harrahs, Linq, Hilton, Caesers Palace, Mega shops, Planet Hollywood en weet ik het allemaal.

We hebben bij een aantal bars gekeken naar karaoke en leuke bandjes 🤘🏻

Het zweet schiet je porieen uit, het is zoooo warm niet normaal. We zijn nog naar de watershow bij de Bellagio gaan kijken en toen weer richting the Palazzo. Zijn we eerst even gaan eten, ff chillen op de kamer en daarna weer even naar buiten. Toevallig barstte net de vulkaan aan de overkant uit bij the Mirage. Terug in the Venetian speelde er een strijkkwartet op het Sint Marcusplein. Nog langs wat winkels en een atelier ingegaan en als afsluiter toch nog even langs Carlo’s Bakery, kon het niet laten.... thuis maar aan de geeuwhonger 😉

1. Pa:
    2 augustus 2018
    Genieten en uitbuiken, straks weer 11 maanden om aan Sonja te denken.